Український Херсон

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта

"СВОБОДА" по-херсонськи

ТягнибокЦікаво спостерігати, як деякі кандидати у президенти прагнуть сподобатись геть усім. Мовляв ми за все хороше, ми проти усього поганого. Наприклад? Несподівано порадувала україномовна реклама Януковича. Україномовна не лише в області, а й у самому Херсоні. Очевидно «проффесор» зрозумів, що херсонський виборець відрізняється від севастопольського або донецького. Дехто вчинив протилежно: зайчик Сєня агітує принципово російською, газети також випускає спеціальні – російською мовою пишуть про підступи ЄС, велике минуле СРСР тощо. Першу шпальту газети Яценюка прикрашає «Родіна мать» з печерських пагорбів. Треба сказати, що в Києві таких газет не роздіють – за «бабу з мечем» в мить підняли б насміх. У столиці ходові інші газети: там Яценюк патріот-євроінтегратор, ледь не націоналіст. Російською мовою агітує і Литвин, і Тігіпко, і… Тягнибок. 
Останнє трохи вражає. Однак факт залишається фактом: у партійних наметах «СВОБОДИ» стоять студенти, котрі «панімают на укрАинском, но абщаються толька на русском». Варто відзначити, що на початку агітаційної кампанії за Тягнибока агітували-таки українською. Адже прихильники цієї політичної сили в Херсоні є, більше того - популярність «СВОБОДИ» та її лідера зростає. Здавалося б є з кого вибрати, можна підшукати агітаторів, які бодай на українську відповідатимуть українською. Можливо виборчий штаб Олега Ярославовича сподівається в такий спосіб привабити місцевий електорат? Або місцеву «СВОБОДУ» очолили хвацькі херсонські бізнесмени, які не заморочуються питаннями мови, патріотизму та іншими ідеологічними нісенітницями.
 
Тарас Дем'яненко 
 

Коментарі  

 
-8 #30 куцуецуке 2009-12-30 20:48 А стосовно такзваних розбудовників свободи так їздиди і шукати людей для кіріченка і гаврилюка це ніяк не розбудова (я і без ни знаю хто на що в області ладен) а зодчих тут з себе корчити не потрібно , При тому що це робиться ще й за партійний кошт, Ганьба Цитувати
 
 
+8 #29 Костянтин Капошилін 2009-12-30 02:49 Єдине, що мені особисто хочеться, то припинити всі ці чвари та направити всі негативні емоції з обох боків кудись в протилежний бік … На Херсонщині з головю висточить людей, з якими потрібно боротись .. Тут Вам і комунсти, і ПР, і купа інших антиукраїнських сил … Не потрібно рити там, де починає зростати дерево … Ніхто не буде оспорювати, що Херсонська міська организація СУМ є проукраїнська сила, яка має певний досвід роботи в нашому місті, ніхто не буде оспорювати, що Свобода є єдиною політичною силою, яка насправді може захистити права українців, може в Херсоні вона не така міцна, як хотілось нам побачити, однак, товариство, та не вже це так важливо, пів року потому жодної людини зі Свободи в Херсоні не було … І тут не справа в особистостях, тут справа в можливості реалізувати ті ідеї, які лунають зі слів Тягнибока .. Наші чвари вони лише на користь комуністів та інших антиукраїнських сил, то до чого ми псуємо один одному нерви, коли можемо робити одну справу.. Особисто мені важливий результат, а це є свторення в Херсонщині потужнього націоналістично го осередку, який би міг впливати на стан в області культури, мови, дотримання законів, захисту українців. Я не цікавлюсь особистістю Ставицького, якщо він буде на сто відсотків відпрацьовувати в Свободі, робити все для того, щоб в нашому місті і в області були належним чином забезпечені права українців, то нехай працює, лише робота людини може насправді показати, якою людиною вона є, а недоліки в нас є у всіх … І це стосується не тільки особи, яку тут обговорюють… Це підхід, який повинен бути, щоб ми уникали розладів та міжусобіць … вони нікому не вигідні ..

Пригадайте чому припинила Київська Русь своє існування …Тому що князі за власних амбіцій та чварок, не могли об"єднатись, що дало їм слабкість та занепад …

Я продублюю цей текст і в тему про Свободу оскільки предмет спору один…
Цитувати
 
 
+8 #28 Для Єгора від Олега 2009-12-29 13:26 1. За послуги надані "Свободі" я жодної копійки не брав. Треба уважніше слухати, на що вони використовували ся. Брехня.
2.2. Я вже з Вами, пане Олеже, розмовляв. Будьякі розмови у Вас закінчуються так: "Ви працюйте, а там подивимося." А на справі виходить "Ви працюйте, а ми тут рішення понаприймаємо". Вибачте, самі так працюйте. І хто ж працював, а хто рішення приймав? СУМу була виділена квота у виборчий штаб, але ж людина НЕ ХОДИЛА, а потім зовсім зняла кандидатуру (чи не під твоїм тиском?). Щодо роботи так всі працюють і вам це відомо.
3. Як могло у голову прийти поставити російськомовну агітацію від "Свободи"?? Цілком згоден. Намагаємось виправлятись. Ось і візьміть на себе лекції з укр. мови для агітаторів.
4. 4. Раніше було бажання з Вами працювати, приходив і працював. А як стало зрозуміло, що рішення у темну приймаються, то вже не хочеться. Шановний, чому ви не прийшли в неділю 27.12? Ви ж казали, що прийдете, що знову щось завадило, як і раніше працювати? Кожен день збори після 15 -16 години подзвоніть уточніть 44-44-94.
5. Не бійтесь публічності! Партія робить помилку - задача прихильників не дати цій помилці стати системною. Буду продовжувати критикувати голосно та публічно. Згоден, абсолютно і здається досі не боялися. Головне приходь і будемо спілкуватися, але ж прийди, а то виходить як з допомогою, ой, не вийшло. Тримай слово
Цитувати
 
 
+2 #27 ghfghdfgh 2009-12-28 11:53 )))) Цитувати
 
 
+1 #26 Голяш 2009-12-25 18:20 Елла, ви знову хочете, щоб вам хтось створював робочі місця та економічний розвиток. Ну не причетна СВОБОДА у Херсоні до робочих місць та економіки. Так сталось, що керують областю інші. В СВОБОДИ просто немає важелів впливу на економіку. Вимагайте це від партій, які сидять у міськвиконкомі та облраді: регіони, комуністи, бют, вітренко, Наша Україна і т.д.

Це всеодно, що я буду висувати до Вас притензії - чому не прибрано в мене в під'їзді? То не до Вас, а до ЖКХ.
Цитувати
 
 
-3 #25 Ella 2009-12-25 17:02 " Питаннями мови, патріотизму та іншими ідеологічними нісенітницями"… так, це нісенітницi.
Зараз Головне - розвиток материальноi бази, появлення робочих мiсць та повищення життевого рiвня людей.
Зробивши це, можна перейматися патриотизмом.
Цитувати
 
 
-4 #24 Ella 2009-12-25 16:57 Турбуйтеся про людей, а не про те, щоб комусь сподобатись. Цитувати
 
 
-2 #23 Єгор Туренко 2009-12-25 02:06 1. За послуги надані "Свободі" я жодної копійки не брав. Треба уважніше слухати, на що вони використовували ся.
2. Я вже з Вами, пане Олеже, розмовляв. Будьякі розмови у Вас закінчуються так: "Ви працюйте, а там подивимося." А на справі виходить "Ви працюйте, а ми тут рішення понаприймаємо". Вибачте, самі так працюйте.
3. Як могло у голову прийти поставити російськомовну агітацію від "Свободи"???? ПРО ЩО ТУТ ГОВОРИТИ???? хоч у очі, хоч у інші місця.
4. Раніше було бажання з Вами працювати, приходив і працював. А як стало зрозуміло, що рішення у темну приймаються, то вже не хочеться.
5. Не бійтесь публічності! Партія робить помилку - задача прихильників не дати цій помилці стати системною. Буду продовжувати критикувати голосно та публічно. Будуть позитивні зміни, будимо і про них говорити.
Цитувати
 
 
+4 #22 гайдамака 2009-12-24 20:29 Цитую Єгор Туренко:
Можна звичайно затулити очі та вуха і у такому стані переконувати себе, що свобода тут представляє інтереси українців. А можна дивитися фактам в обличчя. Свобода у Херсоні складається переважно з маловідомих в українських колах персонажів, які ніколи не були помічені у справах на користь України. А де-які навіть мають родинні зв'язки з депутатами від партії регіонів. Агітація у наметах ведеться російською мовою і переконатися у цьому може кожен, хто має ноги та вуха. Захистом інтересів українського населення у херсоні партія від початку свого існування тут не займається. Займається тільки виборами. Людей, яких можна обгрунтовано назвати українськими патріотами у колективі можна легко перерахувати на пальцях однієї руки. Всі рішення приймаються "мєждусобойчіком ". Центральний провід, на мій погляд, ситуацією не володіє та не втручається(при наймі я на це дуже надіюся, бо інакше партії вже капець). Ці рядки пишу не ховаючись за псевдонімами, бо дуже симпатизую цій партії і навіть готував документи до вступу. Вважаю, що "Свобода" єдина сила, яка може представляти політичні інтереси українців на місцевому рівні на найближчі 5 років. І з мого боку було би злочином мовчати про всі негаразди, які є зараз, і які, я сподіваюся, тимчасові. Гадаю, якщо прихильники партії зараз мовчатимуть, то потім буде вже пізно. Сподіваюся на загальне розуміння.

у "свободі" як не жид, так католик. Ще називають себе провідниками українства.
Цитувати
 
 
+2 #21 гайдамака 2009-12-24 20:20 Цитую zip:
Що правда то правда, - цього тижня підходив до намету "СВОБОДИ" взяти партійну газету.

- Пажалуйста, вазьмітє газєтку. Щаслівих празднічков.

Раніше такого не було. В чому ж тоді сенс "СВОБОДИ"? "Ми славянє, наші братья расєяні?"

Требо головою думати, а не жопой (слово дупа не відображає ні змісту ані форми). До Херсона та херсонців галичанськії ідеї це абсурдність. Анархізм пройшов би, чи навіть авторитаризм, що було частенько в минулому.

Ось и отрнмали "свободу" та "свободівців" з підвденним "душком".
Сьогодні :"…- Пажалуйста, вазьмітє газєтку. Щаслівих празднічков"
А завтра щось на зразок: "… раскумарица нима братишка?"
Цитувати
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Опір

Опитування

Як, на вашу думку, будуть використані 2,5 млн грн на ремонт площі перед пам'ятником Леніна?
 

Українська Банерна Мережа